İslami otobiyografim-2  

Gönderen dinlereinanmamak@gmail.com

Namazı kıldırtma konusunda hocamız bayağı ciddileşmişti. Bir gün camide kuran ouma sırasındayken benden önceki talebeyle olan diyaloğu hala aklımdadır.

Hoca:"Dün sabah namazını kıldın mı?"
Talebe:"Hayır"

Bunun üzerine hoca sopasıyla çocuğun eline vurdu.

H:"Öğle namazını kıldın mı?"
T:"Evet"
H:"İkindi namazını kıldın mı?"
T:"Hayır"

Hoca sopasıyla tekrar çocuğa vurdu.

H:"Akşamı?"
T:"Evet"
H:"Yatsıyı?"
T:"Hayır"

Tekrar sopa sesi.

Sonra sıra bana geldi. Çok korkuyordum. Acaba aynı soruları bana da soracak mıydı? Kuran ödevimi okudum ve beklenen oldu.

H:"Dün sabah namazını kıldın mı?"

Bu soru karşısında nasıl olduysa verdiğim cevap benim olayı sıfır sopayla atlatmama neden oldu.

"Bütün vakitleri kıldım"

Korkuyla dediğim bu yalan cevap işe yaramıştı ve hoca muhtemelen benim yalan söylediğimi anlamamıştı.

This entry was posted on 05:39 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom) .

0 yorum